Në këtë artikull, ne do të diskutojmë gabimet e zakonshme të postës elektronike në mjedisin e biznesit dhe çfarë mund të bëhet për t’i shmangur ato. Ne do të theksojmë pikat e rëndësishme që duhen marrë parasysh për të siguruar komunikim më efektiv dhe profesional.
1. Bërja e gabimeve drejtshkrimore dhe gramatikore në email
A mund ta imagjinoni të shkruani gabimisht emrin e marrësit të mesazhit ndërsa shkruani një email shumë të rëndësishëm? Gabimet si këto ju bëjnë të dukeni të pakujdesshëm në jetën tuaj profesionale. Prandaj është e rëndësishme të keni kujdes nga gabimet drejtshkrimore dhe gramatikore.
Për të shmangur këtë, kontrolloni dy herë drejtshkrimin e emrit të marrësit dhe çdo titull që ai mban. Ju gjithashtu mund ta lexoni emailin tuaj me zë të lartë një herë pasi ta shkruani atë.
2. Mospërdorimi i fushës BCC kur dërgon një email tek më shumë se një person
Mos u përpiqni t’u përgjigjeni të gjitha mesazheve që merrni menjëherë. Nëse keni nevojë të dërgoni një email tek shumë marrës, përdorni fushën BCC për secilin marrës.
3. Përdorimi i gjuhës shumë miqësore / komunikimi me emoji
Nëse përdorni emoji për të qarë dhe për të qeshur në emailet serioze të biznesit, mund të duket e çuditshme për kolegët tuaj. Në vend të kësaj, duhet të përvetësoni një ton më profesional, të përdorni fjali të plota dhe të shmangni emoji-t.
Një tjetër gjë për t’i kushtuar vëmendje është titulli. Për shembull, nëse shihni se marrësi është një mjek ose profesor, duhet ta përfshini atë titull në mesazhet tuaja si parazgjedhje.
Mund të ju pëlqej dhe ky artikull: A është e dëmshme të shkosh në shtrat me telefon?
4. Shkrimi i e-maileve të gjata
E-mailet më të këqija janë emailet e gjata që ngatërrojnë lexuesin. Shmangni blloqet e tekstit pa ndërprerje të paragrafëve. Nëse emaili juaj është shumë i gjatë, marrësi mund të humbasë detaje të rëndësishme.
Shkruani emailet tuaja me fjali më të shkurtra për t’i mbajtur gjërat të qarta. Përfshini detaje të rëndësishme në fillim
5. Dërgimi i e-mailit kur je i nevrikosur
Email-et nuk janë thjesht një mjet komunikimi, ato mund të shërbejnë edhe si dokumentacion i veprimeve tuaja. Kjo është arsyeja pse kurrë nuk duhet të dërgoni mesazhe kur jeni të nervozuar.
Burimi: huffpost.com

